به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی در این ارتباط تلفنی با مردم، پاسخگوی مشکلات شهروندان در زمینههای مختلف از جمله؛ شهرسازی، خدمات شهری و عمرانی بود و دستورات لازم برای رسیدگی در چارچوب ضوابط به معاونتهای مربوطه صادر کرد.
شهردار منطقه ۹ تاکید کرد: مرکز ارتباطات مردمی به عنوان عالی ترین مرجع نظارت بر ارتباطات مردمی با مدیریت ایده ها، نظرها، طرح ها، شکایت ها، درخواستها و انتقادها درصدد است تا با برقراری ارتباط مستمر بین مردم و دولت و افزایش دسترسی شهروندان به مسئولان و کارگزاران با رویکرد حل مشکل و مشارکت در برنامه ریزی، زمینه مشارکت همگانی را عملی کند.
همچنین شهردار منطقه ۹ به همراه مدیران شهری در سومین روز از تیر ماه از ساعت ۹ لغایت ۱۱ به مدت دو ساعت از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت پاسخگوی مشکلات، درخواستها، شکایات شهروندان غرب پایتخت بود.
انتهای خبر/
منبع: shahr-38321