به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۷، سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران،ضمن اشاره به سرعت بخشیدن در اجرای طرح های ابلاغی، ارائه خدمات با کیفیت که برای شهروندان ملموس باشد را از اهداف اصلی طرح های الگوی خدمت،طرح تحولی بیست گانه خدمت و ۳۶۰ درجه در شهر تهران برشمرد و افزود: هم پوشانی این طرح ها، ضمن آراستگی هر چه بیشتر شهر، کیفیت خدمات دهی و خدمات رسانی به شهروندان را نیز ارتقاء می بخشد.
در ادامه نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۷ با اشاره به اقدامات ویژه طرح الگوی خدمت در این منطقه گفت: بکارگیری تمامی ظرفیتهای موجود اجرایی و ستادی جهت حل معضلات شهری منطقه، هم افزایی در جهت تلاش مضاعف خدمت رسانی در بازه زمانی مشخص، افزایش دقت سرعت و اجرا در رفع مشکلات و معضلات در شهر، ارتقای سطح کیفیت خدمت رسانی در شهر و ارتقای سطح رضایتمندی در شهر و شهروندان از جمله اهداف مهمی می باشد که از طرف من و همکارانم در این طرح دنبال می شود تا شاهد افزایش کیفیت زندگی در خیابانهای مهم منطقه باشیم.
شایان ذکر است در جریان این بازدید معاونین اجرایی و شهرداران نواحی منطقه گزارشی از عملکرد خود در اجرای این طرح ها، ارائه نمودند.
گفتنی است؛ طرح الگوی خدمت منطقه هفت در خیابانهای طالقانی، شریعتی،سهروردی،نامجو و میر عماد طراحی و در حال اجراست.
انتهای پیام/
منبع: shahr-57900