️به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار و مدیران منطقه در محل سامانه ۱۳۷ پلاس سازمان بازرسی شهرداری تهران برگزار شد.
️در این جلسه، احسان شریفی شهردار منطقه به همراه معاونان و روسای بازرسی و روابط عمومی منطقه به صورت مستقیم به پیامها و درخواستهای شهروندان پاسخ دادند.
️خلیل توکلی رییس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس منطقه گفت: موضوعات اصلی پیام های شهروندان مربوط به حوزه های شهرسازی و خدمات شهری بود و همچنین تماسهایی مبنی بر تقدیر و تشکر از مدیریت شهری منطقه به جهت تخریب کافههای مزاحم و غیرمجاز اکباتان نیز توسط شهروندان حاصل شد.
وی ادامه داد: تعداد تماسهای منطقه ۵ از ۷۵ تماس در سال گذشته به ۱۵۵ تماس افزایش یافته بود.
️توکلی درباره جلسه ارتباط مستقیم شهروندان، با تاکید بر اینکه ارتباط با شهروندان منجر به پایش مشکلات محلات میشود تصریح کرد: سامانه ۱۳۷ پلاس، برقراری ارتباط مدیریت شهری با شهروندان را در کوتاهترین زمان ممکن میسر کرده و با تلاشهای صورت گرفته و تلاش همکاران منطقه، درخواستهای شهروندان در تمامی حوزهها بررسی و به درخواستهای آنها رسیدگی میشود چرا که وظیفه ما در شهرداری جلب رضایت مردم و تسهیل مشکلات آنها است تا بتوانیم خدمتی موثر به شهروندان ارائه کنیم.
وی خاطر نشان کرد: سامانه ۱۳۷ پلاس فرصتی است برای مردم تا بتوانند به مدیران شهری، شکایات، درخواست ها، گزارشات، مشاوره، راهنمایی و ارائه ایده و پیشنهادات را انعکاس دهند.
همچنین در این جلسه مدیران منطقه ۱۶ نیز همگام با منطقه ۵ پاسخگوی موضوعات شهروندان ساکن در منطقه ۱۶ بودند.
منبع: shahr-36589