hamburger menu
search
پایگاه خبری رویداد تهران » مناطق » منطقه 21 » رسیدگی ویژه و مستقیم به پیام های سامانه ۱۳۷ در حوزه خدمات شهری در راستای کسب رضایتمندی شهروندان

رسیدگی ویژه و مستقیم به پیام های سامانه ۱۳۷ در حوزه خدمات شهری در راستای کسب رضایتمندی شهروندان

انتشار
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ گفت: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی مدیریت شهری و یکی از اهداف اصلی معاونت خدمات شهری در خدمت رسانی به شهر و شهروندان و کسب رضایتمندی آنان است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "مسعود نوابی" با اعلام خبر فوق گفت: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان است که در راستای تسهیل گری در خدمات رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان فعالیت می کنند.

نوابی در ادامه گفت: بدون تردید یکی از اهداف اصلی معاونت خدمات شهری در خدمات رسانی به شهر و شهروندان، کسب رضایتمندی حداکثری آنان است و این حوزه با استفاده از تمامی پتانسیل‌های خود در جهت حل مسائل، مشکلات و خواسته های شهروندان تلاش مضاعف دارد.

"نوابی" رسیدگی ویژه به پیام های سامانه  ۱۳۷ در حوزه خدمات شهری تاکید کرد و گفت: زمان رسیدگی به پیام‌های سامانه ۱۳۷ برای ما بسیار با اهمیت است، بنابراین تدابیری اتخاذ شده است که موارد و موضوعات مورد درخواست شهروندان گرامی در ارتباط با این حوزه، در کمترین زمان ممکن با بیشترین کیفیت رسیدگی و رفع شود.

بر اساس این گزارش؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ با همراهی رئیس خدمات شهری منطقه، روسای خدمات شهری نواحی، کارشناسان واحد ۱۳۷، به بخشی از پیام های ۱۳۷ شهروندان در موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری پاسخگو بودند و شخصا رسیدگی کردند.

انتهای پیام/

منبع: shahr-39518

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود