به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران؛ نشست نظارت ستادی معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از اداره روابط عمومی منطقه۱۱ برگزار شد .
در ابتدای این نشست؛ سید محمد موسوی شهردار منطقه ضمن خوشامدگویی به مدیران مرکز ارتباطات اعلام کرد: مهم ترین وظیفه روابط عمومی ها رسانه و اطلاع رسانی به مردم است. در عصر ارتباطات هستیم و جنگ بین حقایق و دروغ پیش چشم ما است.
انقلاب اسلامی در برابر جنگ رسانه ای است و امپراطوری با ابزار در اختیارش حقایق را دروغ جلوه میکند که موجب ناامیدی مردم میشود.
او افزود: رسالت ما در موضوعات رسانه ای؛ خنثی سازی القاهای ناامیدی رسانه های دروغین است که با ابزار شبکه های مجازی و بستر های اطلاع رسانی سعی دارند زحمات و خدمات را حذف کنند و مردم را مایوس کنند و در این بین ما باید با همت و انرژی کارکنیم و مطابق فرمایشات رهبری در این زمینه جهادگر باشیم.
بخش عمده این رسالت تبیین رسانه ای است و هرچقدر سرمایه گذاری کنیم در این زمینه کم است .
ما باید زحمات خادمین مملکت و پیشرفت کشور را برای نسل جوان تبیین کنیم و این موضوع در سطح شهرداری هم همین است و باید تلاش کنیم مردم بدانند خدمات و زحمات همکارانمان چه بوده.
موسوی در ادامه گفت: در راس شهرداری مدیریت انقلابی است و ضد فساد است و مردم؛ زاکانی را به ضد فساد میشناسند.ما باید تلاش کنیم این روحیه ضد فسادی و اقدامات شهرداری تهران در این راستا به صورت درست و دقیق به مردم برسد .ما باید گوی سرعت و از رسانه های مایوس کننده بگیریم.
موسوی خاطر نشان کرد: در موضوعات انتصابات و پس گیری املاک و قطع دست های پیدا و پنهان در شهرداری نباید نادیده شود و ما باید در اخبار های تولیدی این موضوعات را ببینیم و بخوانیم .باید در موضوع رسانه تحول ایجاد شود و دایره مخاطبین رسانه های مدیریت شهری گسترش یابد.
شهردار منطقه۱۱ ادامه داد:مردم زحمات همکاران مدریت شهری را به درستی نمیبینند و واجب است که اطلاع رسانی گسترده ای از اقدامات شود اما کافی نیست.
ما باید در روابط عمومی با مردم ارتباط بگیریم و باید ببینیم چند نفر مارا میبینند .
برای تحول نیاز به مشارکت مردم داریم؛ در انقلاب اسلامی مهم است مردم مشارکت کنند حتی در رسانه و این موضوع یکی از اهداف کم شدن فاصله مردم با حاکمیت است و باید ببینیم کجای کار هستیم و چقدر موثر بودیم و مدام خود را ارزیابی کنیم.
انتظار ما از رسانه در روابط عمومی گسترش دایره مخاطبین و ارتباط با اقشار مختلف برای شناسایی ظرفیت ها است.
انتهای پیام/
منبع: shahr-35290