به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهردار منطقه ۱۱، مهدی قمی شهردار منطقه در دفتر سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه حضور یافت و از طریق ارتباط بر خط پاسخگوی ۱۰۰ شهروند بود. این اقدام نشاندهنده تعهد مدیریت شهری به شنیدن صدای مردم و رسیدگی به مشکلات آنها است.
قمی در این نشست اظهار داشت: سامانه ۱۳۷ پلاس به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مدیریت شهری عمل میکند و فرصتی را فراهم میآورد تا مردم بتوانند مشکلات و پیشنهادات؛ انتقادات خود را در حوزههای مختلف شهری مطرح کنند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد؛ بیشتر موضوعات مطرح شده در این ارتباطات مردمی شامل مسائل عمرانی، لکهگیری آسفالت، مرمت سنگفرش و همچنین در مبحث نگهداشت و خدمات شهری از جمله لایروبی جوی آب، شستشوی جوی آب، ترکیدگی لوله، رسیدگی به مشکلات آبیاری باغچهها و درخواست مخازن زباله است.
در ادامه این نشست مهدی قمی ضمن اشاره به رضایتمندی جمعی از شهروندان از خدمات مطلوب شهری در منطقه ۱۱ از جدیت این فرایند در ادامه خدمت رسانی به محلات این منطقه تاکید کرد.
شهردار منطقه ۱۱ در پایان از طرح بازخورد سنجی از نحوه رسیدگی به درخواستهای مردمی با حضور مدیران شهری خبر داد و تأکید کرد: این نوع ارتباطات میتواند به بهبود مستمر خدمات شهری کمک کند. لازم به ذکر است این نشستها؛ نشاندهنده عزم شهرداری برای ایجاد فضایی باز و شفاف در ارتباط با شهروندان و پاسخگویی به نیازهای آنها باشد.
انتهای پیام/
منبع: shahr-72080