hamburger menu
search
پایگاه خبری رویداد تهران » مناطق » منطقه 1 » ۴۷۰ پیام شهروندی در نواحی ده گانه منطقه یک رسیدگی و رفع شد

۴۷۰ پیام شهروندی در نواحی ده گانه منطقه یک رسیدگی و رفع شد

انتشار
رییس اداره بازرسی شهرداری منطقه یک گفت: ۴۷۰ پیام شهروندی با موضوعات مختلف خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط اکیپ اجرایی سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس شهرداری منطقه یک مورد رسیدگی و رفع قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، محمد پردل بیان کرد: در راستای ماموریت‍‌های سامانه ۱۳۷ پلاس و به منظور رسیدگی به  درخواست های شهروندان، ۴۷۰ پیام فوریتی و خطرساز با موضوعاتی چون نصب و مرمت دریچه، نصب نیمکت، مرمت جدول بندی‌ها، مرمت نهر و سنگفرش پیاده روها، حذف زوائد فیزیکی و ... در مردادماه توسط اکیپ های اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ده گانه مورد بازدید قرار گرفت و رفع شد.

همچنین؛ سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی۱۳۷ پلاس شهرداری منطقه یک دارای ۱۰ اکیپ فعال با تجهیزات کامل در نواحی است و پیام‌های فوریتی و ایمنی در اسرع وقت رسیدگی و پیام های زماندار برای معاونت و اداره مربوطه جهت رسیدگی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: shahr-41903

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود