به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، فرهاد عزیزی مدیر اجرایی مسکن پردیس با توضیح اینکه مرکز پاسخگویی متقاضیان مسکن مهر و نهضت ملی مسکن با سطح گستردهای از خدمات راهاندازی شد، گفت: مرکز تماس متقاضیان که از دی ماه سال گذشته مجددا به چرخه خدماترسانی افزوده شد، از ابتدای تیر ماه با سرشماره 02174594 در اختیار کلیه مالکان قرار گرفت و متقاضیان دریافت خدمات میتوانند بهصورت تلفنی در روزهای کاری از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۴:۳۰ در همه حوزههای خدماترسانی از کارشناسان مربوطه کسب اطلاع نمایند.
عزیزی افزود: کلیه تماسها بر بستر سامانه خدمات الکترونیک متقاضیان ثبت خواهد شد و در صورت نیاز به مکاتبه و یا ارائه مدارک برای دریافت خدمات، این موضوع توسط کارشناس مربوطه رهگیری و پیگیری میشود.
مدیر اجرایی مسکن پردیس در ادامه گفت: هم اکنون بسیاری از خدمات بر بستر وب در دسترس عموم میباشد اما شرکت عمران در نظر دارد تا بهعنوان اولین شهر جدید در سطح کشور و در راستای تحقق وعده دولت الکترونیک طی یک ماه آینده کلیه خدمات را بهصورت الکترونیک و غیرحضوری در اختیار متقاضیان قرار دهد.
در همین راستا طی روزهای اخیر جلسات متعددی با مسئولین پشتیبان سامانه خدمات الکترونیک، همکاران بانک مسکن و همچنین کارشناسان مربوطه برگزار شد و به زودی در راستای کاهش مراجعات حضوری و سهولت در انجام امورات اداری و همچنین قطع واسطهگری، کلیه خدمات به مالکان مساکن حمایتی بهصورت غیرحضوری و بر بستر وب انجام خواهد شد. در همین راستا شایسته است که کلیه متقاضیان قبل از انجام امورات جاری به سامانه www.pardis.city مراجعه نمایند.
انتهای پیام/
منبع: tehrannews-756736