به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» و به نقل از شهرداری قرچک، محسن خرمی شریف روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ موضوعاتی مانند لکهگیری آسفالت با یکهزار و ۱۴۸ تماس، نظافت جداول و لایروبی با ۸۵۷ تماس، امور مربوط به فضای سبز با ۵۲۷ تماس، سد معبر با ۳۹۶ تماس، جمعآوری سگهای ولگرد و طعمهگذاری با ۳۳۷ تماس، حوزه عمرانی با ۴۳۲ تماس، حوزه شهرسازی (ساختوساز) با ۳۵۰ تماس و سایر موارد مطرحشده در حوزههای مختلف با ۶۲۷ تماس ثبت شده است.
وی تصریح کرد: شهروندان قرچکی میتوانند چنانچه هرگونه درخواست یا پیشنهاد و خبری در رابطه با فعالیتهای شهرداری دارند با شماره سه رقمی ۱۳۷ تماس گرفته و آن را به ثبت برسانند و درخواستهای ثبتشده به صورت شفاف قابل پیگیری است و چنانچه به آن رسیدگی نشده باشد، فرد میتواند علت عدم انجام آن را پیگیری و از جزئیات مطلع شود.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
انتهای خبر/
منبع: tehrannews-762370