به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدعلی ملیحی" با حضور در دفاتر خدمات الکترونیک ۲۱۰۱، ۲۱۰۲ و ۲۱۰۳، ضمن بازدید میدانی از روند خدمترسانی این دفاتر، جلسهای هماندیشی با مدیران و مسئولان مرتبط برگزار کرد.
محور اصلی این نشست، ارزیابی عملکرد دفاتر خدمات الکترونیک در حوزههای مرتبط با پروندههای شهرسازی، بررسی مسائل و مشکلات موجود و ارائه راهکارهایی برای ارتقای کیفیت خدمات بود. در این زمینه، بر تسریع روند بررسی پروندهها، بهبود کیفیت کاری و افزایش هماهنگی میان دفاتر و معاونت شهرسازی تأکید شد.
در جریان این بازدید، موضوعاتی همچون نحوه خدمترسانی به شهروندان، وضعیت محیط کاری دفاتر، اطلاعرسانی شفاف و بههنگام به مراجعان، تبلیغات محیطی، و رعایت اصول تکریم ارباب رجوع مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۲۱ در پایان این بازدید با اشاره به اهمیت نقش دفاتر خدمات الکترونیک در تسهیل امور شهرسازی شهروندان، بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات، بهبود فرایندها و رفع موانع احتمالی در مسیر خدمترسانی تأکید کرد و خواستار همافزایی بیشتر در جهت تسریع و شفافسازی خدمات شد.
انتهای پیام/
منبع: shahr-72303