به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در راستای اجرای طرح بازخوردسنجی پیامهای شهروندان در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (+۱۳۷)، شهردار منطقه ۲۱ با حضور در دفتر این سامانه پای صحبت شهروندانی نشست که مسائل و مشکلات خود را در این بستر ثبت کرده بودند.
امیر الهیاری مدیر اداره بازرسی منطقه ۲۱، با اشاره به اهمیت اجرای این طرح گفت: «بازخوردسنجی مستقیم و گفتوگوی بیواسطه مدیران ارشد شهرداری با شهروندان، نقش مهمی در افزایش دقت و سرعت رسیدگی به مشکلات محلات دارد و باعث چابکی سیستماتیک در فرآیندهای مدیریت شهری میشود.»
همچنین حمید نظری، مسئول سامانه +۱۳۷ منطقه ۲۱، با تشریح روند اجرای طرح افزود: «در این نشست، شهردار منطقه ضمن گفتوگو با شهروندان، از نزدیک با فرآیند ثبت، رسیدگی و بازخورد پیامها آشنا شد و دستوراتی برای بهبود روند پاسخگویی به درخواستهای مردمی صادر کرد.
در این جلسه، مدیر بازرسی منطقه نیز گزارشی از اقدامات انجامشده در زمینه اجرای برنامههای سالانه، رفع مشکلات مربوط به تأمین اقلام رفاهی دفاتر اجرایی و ساماندهی انبارها ارائه داد که مورد توجه شهردار منطقه قرار گرفت و دستورات لازم در این خصوص صادر شد.
این طرح با هدف ارتقای کیفیت مدیریت شهری، تسهیل ارتباطات شهروندی و تسریع در حل مشکلات محلات در تمام مناطق ۲۲گانه تهران در حال اجراست.
انتهای پیام/
منبع: shahr-71582