به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی به همراه معاونین و مدیران منطقه از طریق سامانه ۱۳۷ پلاس به صورت ارتباط مستقیم، به درخواستها و مطالبات شهروندان را مورد بررسی قرار دادند.
صالحی در این جلسه بر ضرورت ارتقاء حساسیت حوزههای مدیریت شهری منطقه دو نسبت به پیامها و درخواستهای مردمی تأکید کرد.
وی اظهار داشت: با توجه به وسعت و جمعیت منطقه دو، به طورحتم میزان مطالبات و درخواست های شهروندان بیشتری نیز دارد برهمین اساس ضرورت آسیب شناسی رسیدگی و پاسخ به پیامهای شهروندان به عنوان یک اصل بر مبنای حفظ سرمایه اجتماعی شهروندان در اولویتهای مجموعه مدیریت شهری منطقه دو قرار دارد.
شهردار منطقه۲ در پایان به تلاش در جهت افزایش سرعت رسیدگی به پیامها در موضوعات مختلف، اهتمام ویژه در جهت افزایش کیفیت رسیدگی به پیامها و تلاش در جهت کاهش گلایهمندی شهروندان در موضوعات متعدد شهری تاکید کرد.
انتهای پیام
منبع: shahr-35156