hamburger menu
search
پایگاه خبری رویداد تهران » مناطق » منطقه 15 » رسیدگی به درخواست ۶۰ شهروند در دفتر خدمات الکترونیک محله مشیریه

رسیدگی به درخواست ۶۰ شهروند در دفتر خدمات الکترونیک محله مشیریه

انتشار
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه در بیست و سومین جلسه رسیدگی به مسائل شهری شهروندان منطقه ۱۵ که به صورت هفتگی در دفتر خدمات الکترونیک شهر انجام می‌شود، به درخواست ۶۰ شهروند در دفتر محله مشیریه پاسخ گفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی حضرتی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری این منطقه گفت: با هدف ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان روزهای شنبه هر هفته و با اطلاع رسانی قبلی از طریق نصب بنر و پیامک به شهروندان، در یکی از چهار دفتر خدمات الکترونیک شهر منطقه حضور یافته و به مسایل و مشکلات شهروندان رسیدگی می شود.

در این دیدار مسائل و مشکلاتی نظیردرخواست صدور پروانه، تثبیت تجاری، عمق نورگیری و ... به صورت چهره به چهره رسیدگی شد.

همچنین شهروندان می توانند از طریق بنرهای اطلاع رسانی نصب شده در معاونت شهرسازی و معماری و دفاتر خدمات و دریافت پیامک، از محل و زمان دیدارهای بعدی معاون شهرسازی و معماری با شهروندان  با خبر شوند.

انتهای پیام/

منبع: shahr-47094

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود