به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، در این هم اندیشی که با حضور محمد امین سالاری پور شهردار و جمعی از مدیران شهری، شهرداران نواحی ششگانه و مسئولان سامانه نظارتی ۱۳۷+ برگزار شد، شهردار منطقه ضمن بررسی شاخصها و عملکرد حوزههای مختلف به لحاظ رسیدگی به درخواستهای شهروندان و رفع مشکلات ثبت شده در سامانه نظارتی منطقه، بر تلاش مسئولان اجرایی و نظارتی برای رسیدگی به پیامها، کیفیت پاسخگویی، نظارتهای میدانی به منظور جلب رضایتمندی شهروندان تاکید کرد.
سالاری پور در این نشست شهروند محوری را مهمترین رویکرد مدیریت شهری برشمرد و اظهار داشت: پیامهای ۱۳۷ خارج از مباحث نظارتی یک فرآیند مدیریتی است که میتواند نظرات شهروندان را به کمک مدیران بفرستد و برای رفع معضلات اقدام کنند.
وی با بیان اینکه در راستای خدمت به شهروندان در حوزههای مختلف شهری لازم است میانگین کمترین زمان پاسخگویی به مطالبات شهروندان منطقه و رسیدگی به پیامهای باقیمانده در سال جاری در دستور کار قرار گیرد، ابراز امیدواری کرد: با بررسی و تلاشهای بیشتر، تقویت نقاط قوت و مرتفع کردن نقاط ضعف، مسیر تحقق ارائه خدمات به موقع و کیفی به شهروندان همچنین شرایط بهبود عملکرد منطقه بیش از پیش فراهم شوند.
انتهای پیام/
منبع: shahr-34941