hamburger menu
search
پایگاه خبری رویداد تهران » مناطق » منطقه 1 » ۲۹۰ پیام شهروندی در ۱۳۷ پلاس رسیدگی شدند

۲۹۰ پیام شهروندی در ۱۳۷ پلاس رسیدگی شدند

انتشار
 ۲۹۰ پیام شهروندی با موضوعات مختلف خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط اکیپ اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ده گانه شمال تهران در اسفند ماه رسیدگی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، علی لطفی مدیر سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری این منطقه اظهار داشت: عوامل اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ده گانه ضمن حضور در نواحی و در راستای ماموریت های ذاتی سامانه ۱۳۷ پلاس و به منظور پاسخ به درخواست های شهروندان اقدام به بررسی و رسیدگی به پیام های فوریتی، خطرساز و .... نمودند.

او افزود: در این راستا حذف زوائد فیزیکی ۵۹ مورد، نصب و مرمت دریچه ۵۱ مورد، مرمت سنگ فرش پیاده رو ۴۴ مورد ، مرمت جدول بندی معابر ۴۴ مورد و ... توسط اکیپ های اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ده گانه مورد رسیدگی و رفع قرار گرفت.

۲۹۰ پیام شهروندی در ۱۳۷ پلاس رسیدگی شدند

۲۹۰ پیام شهروندی در ۱۳۷ پلاس رسیدگی شدند

منبع: shahr-52083

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود